Infó a bejegyzésről:
2010. aug. 21.

Dr. Kádas István baleseti sebész főorvos

Dr. Kádas István baleseti sebész főorvost régóta ismerem. Két szempontból is kollégák vagyunk: mozgásszervi sebészként, és zenével foglalkozó szakemberként is!

Zenekarod, ahol gitározol, a DrRock, tavaly és most januárban is nagy sikerrel koncertezett, mondhatni, lendületben vagytok. Mikor alakult a csapat?

1996-ban, az Országos Traumatológia Intézet orvosaiból. Egyszeri fellépésnek indult, de aztán a siker hatására folytattuk.

Milyen dalokból áll a repertoár?

Főként a magyar rockzene klasszikusait játsszuk, és az utóbbi években már saját szerzeményeinket is!

Évente hány fellépésetek van?

Átlagban 7-8, klubokban és fesztiválokon is színpadra lépünk, örömmel megyünk, ha hívnak.

Az alapítók Orvoskollégák, de a tagcserék a DrRock-ot sem kerülték el. Sőt, egy igazi profit is igazoltatok, Debreczeni Ferencet, az Omegából.

Ciki 2003-ban fogadta el felkérésünket, belépésével valóban a profizmus érkezett a zenekarba. Rengeteget tanultunk és tanulunk tőle, emellett óriási élmény egyik ifjúkori példaképünkkel együtt zenélni.

Rendszeresen hívtok vendégeket is, általában azokból a zenekarokból, akiknek a számait játsszátok.

Sok ismert művész lépett már fel velünk egy-két szám erejéig, többek között: Benkő László, Révész Sándor, Somló Tamás, és Németh Alajos.

Saját dalokról már beszéltünk, egy idő után a legtöbb zenekar szeretne saját lemezt is!

Eddig három DrRock cd jelent meg, az első Trauma címmel 2001-ben, a második, a Megyünk tovább 2004-ben, a harmadik Budapest című pedig 2007-ben.

Honlap?

Természetesen működik, várunk mindenkit a www.drrock.hu -ra!

Tervek a jövőre?

Szeretnénk sokat koncertezni, közben pedig próbálunk, az orvosi beosztásunkhoz igazítva. Születtek új dalok, talán összeáll a következő DrRock lemez!

hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

A legjobb zenék, két műsor között – már CD-n is!

Dr. Boross most megjelent, első válogatás CD-jét az alábbi üzletekben és webáruházakban vásárolhatja meg: Media Markt áruházak – www.mediamarkt.hu Líra könyvesboltok – http://www.lira.hu/hu/zene/konnyuzene/cd-konnyuzene/dr-boross-rendel-valogatas-cd Lemezkuckó CD … Tovább a bejegyzéshez »

Dr. Boross rendel – ajánlom mindenkinek zenés műsoromat a Lánchíd Rádióban, minden hétköznap délután, 2 és 4 között! A hatvanas, hetvenes és nyolcvanas évek legjobb … Tovább a bejegyzéshez »

Szeretettel várom kedves jelenlegi és leendő Pácienseimet ortopéd,- kéz- és baleseti sebészeti magánrendelésemen! A Mammut Egészségközpontban a mozgásszervi betegségek korszerű vizsgálatát és kezelését biztosítom pácienseim … Tovább a bejegyzéshez »