Dr. Boross György ortopéd sebész

ort

Ortopéd rendelésemen a mozgásszervek veleszületett és szerzett rendellenességeit kezelem. Ide tartoznak a csontok, ízületek elváltozásai, az izombetegségek egy része, valamint a gerinc- és a csigolyák eltérései és az előrehaladott életkorból adódó kopásos, lágyrész degenerációs elváltozások is.

Az ortopéd betegségek egy része megfelelő életvitellel megelőzhető lenne, de sajnos a napjainkban jellemző mozgásszegénység, az ülő foglalkozások magas aránya miatt korábban jelentkeznek a gerinc és egyéb mozgásszervi panaszok, az egyre gyakoribb közúti balesetekből visszamaradó csont-, vázrendszeri deformitások, ízületi instabilitások.

Ha heveny, vagy idült mozgásszervi problémái vannak, bizalommal fordulhat hozzám, segítek Önnek panaszai megszüntetésében, vagy enyhítésében! Az alábbi ortopéd elváltozások esetén számíthat rám:

• Gerincbetegségek (Morbus Scheuermann, Spondylosis, Spondylolysis, -listesis)
  • Derékfájás (Lumbago)
  • Csigolyakopás (Spondylarthrosis)
  • Válltáji kopásos elváltozások (Arthrosis humeroscapularis, -acromioclavicularis)
  • Válltáji gyulladás (Periarthritis humeroscapularis)
  • Csípőkopás (Coxarthrosis)
  • Térdízületi kopás (Gonarthrosis)
  • Térdkalács rendellenességek (Luxatio, chondromalatia patellae)
  • Térdtáji cysták, ganglionok
  • Lúdtalp (Pes planus)
  • Bütyökképződés lábon (Hallux valgus)
  • Merev öregujj a lábon (Hallux rigidus)
  • Talpfájdalom (Metatarsalgia)
  • Kalapácsujj (Digitus malleus)
  • Fáradásos törések (lábközépcsont, sípcsont)
  • Achilles ín környéki gyulladás (Achillodynia)
  • Hátsó sarokcsont előemelkedés (Haglund sarok)
  • Sarokcsont sarkantyú (Exostosis calcanei)
  • Talpi kötőszövet gyulladása (Fasciitis plantae)
  • Talpi idegfájdalom (Morton neuralgia)

A legjobb zenék, két műsor között – már CD-n is!

megjelent472

Dr. Boross most megjelent, első válogatás CD-jét az alábbi üzletekben és webáruházakban vásárolhatja meg: Media Markt áruházak – www.mediamarkt.hu Líra könyvesboltok – http://www.lira.hu/hu/zene/konnyuzene/cd-konnyuzene/dr-boross-rendel-valogatas-cd Lemezkuckó CD … Tovább a bejegyzéshez »

2014. már. 03.34 hozzászólás

lanchid